everyday, everynight.

En hel dags plugg borde kanske inte vara så ovanligt för någon som pluggar heltid. Det är det inte heller, men att plugga sådant som man redan pluggat en gång kan lätt kännas onödigt och - på ren svenska - jävligt tråkigt!
Jag och Linnea har pluggat fraslära i flera timmar och det som är så förrädiskt är att vi tror att vi kan det nu. Man tar sig an uppgifterna med hull och hår och tycker allt är så logiskt och lätt. Sen kollar man facit, och då vill man dö!

Jag har varit ute och sprungit en vända idag också, fruktansvärt jobbigt. Men det är värt känslan efteråt.

Igår var jag på Al-Anon-möte. Det var bra, jag lyckades sätta igång larmet. Vem är förvånad?
Nu ska jag ägna mig åt min nya hobby - sömn! Det är inte det att jag sover länge på morgonen, men jag ser verkligen fram emot att gå och sova på kvällarna.
Undra om jag ska börja pensionspara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0