when it's cooking it's cooking!

Det här är lite coolt - jag blir glad!

www.komikaze.se <-- scrolla ner så få ni se.

Fruktansvärt rörig dag idag. Jag lär mig så mycket att vara på VFU, det är helt otroligt hur jag har utvecklats sedan jag började lärarprogrammet. Min handledare var sjuk idag, så jag fick ta hennes lektioner - det gick väldigt bra, men eftersom jag är så ovan så är det så mycket att tänka på. Så när jag äntligen fick ta lunch (klockan var bara strax efter ett, men det kändes som att jag jobbat i flera dagar utan mat) så var jag så trött och hungrig att jag somnade i fåtöljen inne i lärarrummet efter att jag ätit.

Imorgon ska jag äntligen få se elevernas redovisningar, det ska bli så kul! Det tråkiga är bara att jag måste stressa fram och tillbaka över hela Falun för att hinna med allt. Vi har PO-dag imorgon (typ temadag för lärarstudenter) och den är obligatorisk, så jag MÅSTE gå på den TROTS att jag har lektioner jag måste vara på. Inte coolt!

Jag skulle - helt seriöst - kunna gå och lägga mig och sova nu. Men det ska jag inte.

(Okej, nu verkar det somatt jag inte behöver flänga så mycket imorgon... Skönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0