och så skall man oroa sig för Rhino-virus mitt i allt det här!

Sådärja! Första fösarveckan är över - det gjorde vi bra! För er som inte vet vad fösning är så kan jag berätta att det är att ta hand om de nya eleverna som börjat på högskolan. Vi är en grupp fösare på fem stycken som har blivit tilldelad en grupp blåbär (nya elever) på drygt 25-30 stycken. Nu vill ju inte direkt sjuttitalisterna vara med och och spela brännboll och dricka rusdrycker, så vi har haft en tapper grupp med ca fem - tio stycken blåbär vid varje aktivitet. Detta schema har vi haft under den gångna veckan
Måndag - information på dagen, grillfest på Bojsen Beach på kvällen.
Tisdag - Infokväll på Kåren på em, speeddejting på kvällen.
Onsdag - Skattjakt på dagen, förfest och utgång på kvällen.
Torsdag - Smygöppning på Kåren på kvällen. (fast jag var inte med, för jag var på Möhippa)
Fredag - Smygöppning på Kårhuset Tenoren i Borlänge.
Lördag - Brännbollsturnering (fast jag var inte med här heller för då var jag på årtiondets ägigaste bröllop!)
Söndag -  Fösarmöte med utvärdering av veckan som gått.

Och mitt i allt det här så har jag påbörjat mina egna studier, och försökt fixa i min nya lägenhet. Såatteeeh.
Jag har haft tre distansseminarium, som främst resulterat i vredesutbrott due to tekniktrassel. JAG VILL PLUGGA PÅ CAMPUUUS!

Men det är SÅ himla kul!


Kommentarer
Postat av: Milo

Det var superkul att träffa dig oxå! =) Var ju tvungen att gå in här och kolla med. Blev ju nyfiken! =) Skumt att se dig mörkhårig i loggan! s



KRAM! Milo

2010-09-09 @ 00:13:53
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0