Make it last all night!

Long time no see, jag vet!

(Varning för ymnigt förekommande utropstecken!)
I lördags gjorde jag det, och det var något av det coolaste jag gjort i hela mitt liv.
Jag var hos Elenore och Stefan i deras studio och modellade. Endast iförd vattenfärg, glitterstenar och guldfärg! I sparsamma mängder, bör tilläggas! Det var så himla roligt! Elenore och Stefan är världens coolaste människor att göra sådana här sessioner med, alltså, det är ju inget man gör varje dag. Sminkningen tog ca 5 timmar!

Det var det mitt förra inlägg handlade om, förmodligen lägger jag ut någon bild till beskådan här på bloggen sedan. Men det beror på. Det är ju faktiskt så, att även om jag står för bilderna och förmodligen kommer vara sjukt stolt över dem. Så finns det ju ibland nackdelar med att ha en öppen blogg. Fast ju mer jag tänker på det desto mer vill jag visa upp dem...
Jag har tänkt på det där, det där med vad man använder bloggen till, vad/vilka man nämner och vad man skriver om. Jag vet inte riktigt vad jag har för inriktning på min blogg. Fast när det kommer till att rikta mina inlägg till någon så är jag väldigt restriktiv. Självklart har jag skrivit flummiga inlägg där jag vet vem jag skriver om/till, men då ser jag till att det är näst intill omöjligt för denne att förstå att det är tillägnat honom/henne. För jag vill inte såra någon eller göra någon förvirrad, inte via min blogg i alla fall!

Sedan är det ju faktiskt så att jag inte skriver ALLT som händer i mitt liv heller. Min blogg är inte min dagbok. Jag vet att de flesta som läser min blogg är bekanta till mig på något sätt, och som ni vet så vill man inte alltid att ens bekanta ska veta allt om en...

Nä, om man skulle ta och bjuda på lite audiell njutning, påminner mig om sommarens eskapader längs vägarna... (och JA Liza, det var du som spelade den idag, så det är tack vare dig den är här nu!)

 

Imorgon blir det serious tentaskrifning! Nattinatti...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej va häftigt!! Fan att det inte stämde så att jag kunnat vara med.. Gu va läckert.. Du måste berätta allt om det imorron.. Puss!

2009-12-01 @ 14:16:32
URL: http://nnuenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0