Jag...Är...Trött!

Shit vad jag VERKLIGEN ska gå och sova nu *gäsp*
Det har varit några hektiska dagar. Först kom jag till jobbet i måndags, men insåg redan efter några minuter att "Det här kommer bli en riktig skit-dag"... Jag hade halsbränna och mådde illa. Så jag gick hem. På kvällen åkte jag till rättvik och tänkte ta det lungt med min supersöta små rödstrumpor. Det slutade med fyra fioler en gitarr och en saz., och ej att förglömma, en liten trumma (trumman har ett jättefancy namn men jag vet inte hur det stavas) som MOI spelade på... Sen morgonen efter så åkte jag direkt till min kompis johannas hus, där jag skulle vara "hus-och-kattvakt" Sen sov jag där tills imorse när jag åkte och jobbade igen. Idag har jag alltså hunnit med att jobba, hjälpa en gammal, finsk dam över gatan (bokstavligt talat) och en massa annat. Nu borde jag egentligen packa inför Londonresan imorrn. Men det gör jag inte... MEN JAG SKAAAA!

Skit på dig du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0