Silly lovesongs!

Vad sitter jag och gör?! Vad sitter jag och gör?!
Sitter och "YouTubar" på en massa kärleksdravel är vad jag gör...
Skäms på mig! Men jag älskar verkligen "Moulin Rouge". Den tilltalar den hopplösa romantikern i mig. Den hopplösa romantiker som kommer sluta i en soffa med en skål ostbågar, gula kinder (efter att ha försökt torka bort tårarna med sina gula ostbåge-fingrar) och en överviktig cockerspaniel... Så kommer det gå.... Undra om jag ska enas med mitt öde och skaffa en cockerspaniel på en gång. Det kan ju ta lite tid att göda upp den...

Så nu tycker jag att ni ska titta på Moulin Rouge, så kommer ni alla att förstå mig!
love / Elin

Kommentarer
Postat av: Evy

Håller med! Moulin Rouge är kanon bra <3

Men jag tycker nog inte att du ska övergöda en cocker.. lite synd om den då..

jaja.. ha det! kram

2008-11-25 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0