She needed to dance with somebody...

Åh, herregud, hallelujah, lord'o'mighty och så vidare... Jag var och buggade i torsdags och tackar gudarna för att jag hittat något som får mig att slappna av så totalt!
Jag har det riktigt jobbigt i skolan nu, med instuderingsfrågor som jag inte förstår och böcker som inte kommer när de ska.
Jag får en klump i magen när jag tänker på skolan och tycker att det känns ganska jobbigt att vara del av en studiegrupp som får lida lite av att jag inte klarat av det som vi ska göra. Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som att min hjärna tagit jullov...

Men att komma till Folkets hus i Säter och vara så taggad, det är kärlek! Jag älskar att dansa och jag älskar att jag får göra det...

Det sätter saker i perspektiv. Det får mig att inse att oro inte gör saken bättre. Antingen kan jag oroa mig för det eller så kan jag inse att skiten ser ut som den gör oavsett om jag mår dåligt eller inte, och helt enkelt lugna ner mig. Så tänker jag göra!

Nu ska jag sätta mig brevid pappa i soffan och titta på Robinson...

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0