Is that a slaggsten in your pocket, or are you just happy to se me?

Jag borde sova, men har inte makten att stilla den energi som rusar i kroppen, den energin som bara infinner sig när man har fått en riktigt bra idé!... Jag vågar inte säga något, men jag hoppas att vi orkar göra något av den!

Jag har varit hemma hos Malin hela eftermiddagen och kvällen. Vi gjorde mat, misslyckades dock fatalt med köttet (mamma sade att vi skulle ha brynt det i stekpannan först Malin), men så blir det när två grönsaksälskare ska tillaga kött! Sedan åt vi en massa godis och glass och drack kaffe. Tog en promenad, jag värvade Malin till "slaggstenens fanclub" och vi plockade massor som vi (läs; Malin) ska använda i inredningssyfte (våran kreativitet vet inga gränser).

Så jag tackar min lilla "ordning-och-reda-Hitler" för en riktigt trevlig dag och kväll!...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0