Orka skriva en rubrik när man inte ens orkar skriva ett riktigt inlägg!

Jag skulle kunna skriva massa roliga saker, men jag är alldeles för trött i armarna för att orka skriva om saker som ändå inte har någon poäng. Inte för att min blogg brukar bemöda sig med att ha en poäng, men just idag så känns det viktigt att bara få fram det jag vill ha sagt. Inga krusiduller eller vidare kommentarer, bara rak fakta. Kommentarerna lämnar jag till er (vilket verkar vara en HIMLA svår uppgift att klara av)...

-Jag var chaufför till och från P&L igår och satte nytt personligt fartrekord på vägen dit (tänker inte säga hur fort jag körde, men 140 km/h är ganska rask takt!)

-Idag, roddtävling i Orsa, vi kom sist...

-Min hund ligger under bordet och luktar illa...

Se så snabbt det går om man bara visar lite effektivitet!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Elin! Nu skriver jag ner några av mina favoritband bara, helt random ordning:



Glasvegas, Markus Krunegård, The Libertines, Peter Doherty, Babyshambles, Jakob Hellman, Kleerup, Parken, Peggy Lejonhjärta, Håkan Hellström, Florence Valentin, Jens Lekman, Stiko Per Larsson, Kusowsky, Säkert!, Hello Saferide, Kent, Moto Boy, The Ark, Dirty Pretty Things, Armand Mirpour, Suburban Kids With Biblical Names, Hästpojken, Joel Alme, Billie The Vision And The Dancers, Emil Jensen, The Tallest Man On Earth, Lasse Lindh, Kristian Anttila, Martin, Nina Rochelle, Eskobar, Marit Bergman, Laleh...



Jag har säkert glömt typ en miljon stycken, men det där är i alla fall några av dem som jag tycker är asbra.

2009-06-30 @ 14:50:48
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0