"RO!", och vi rodde!

Phu, vilken bedrift! Eh, ja, vi vann ju inte roddtävlingen (tur att man inte är tävlingsmänniska, nej jag är glad att jag kan se det positiva, hur patetiskt lite det än må vara) vi kom inte tvåa heller... Ja, okej då vi kom faktiskt sist!
Men jag blev presenterad för en helt ny del av min kropp. Jag kan härmed stolt presentera; quadriceps ett och två! De har funnits till mitt förfogande under stort sett hela mitt liv och jag kan väl utan att överdriva säga att jag har varit bekant med dem, men jag har väl aldrig riktigt lärt känna dem, kanske att man har träffats och sagt "hej" någon gång, men inte mer.

Men idag visade de vilken otrolig kraft och kapacitet de besitter, mina lårmuskler. Ja, jag ska inte förringa resten av benmusklerna (eller resten av kroppen heller för den delen) men i och med att quadriceps är kroppens största muskel, så känns de ganska vettiga att utnyttja.

Nu har jag precis ätit Mcdonalds-mat, och jag skäms inte ett dugg, för jag tycker att det är gott! You heard me...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag väntar fortfarande på att få höra något från dina vader!!

2009-06-24 @ 10:38:18
URL: http://aherostale.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag väntar fortfarande på att få höra något från dina vader Elin ;)

2009-06-24 @ 10:38:53
URL: http://aherostale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0