Crapeli-crap-crap!

Och sen var det ju det här med planeringen igen då, sataaaan! Så fort jag tycker att "Men nu Elin, nu jäklar har du koll på allt, nu är du i fas" Så kommer det någon äcklig uppgift och sparkar mig i ansiktet! Och vad händer då? Hur reagerar Elin då?

Jo, då vänder hon om och gör precis värt emot vad hon borde göra!
"Fan också, det var ju imorrn det ja... Äh, jag skiter i det, fick sådan oerhörd lust att kasta frisbee! Ja, jag vet att det är 18 minusgrader ute, är man frisbeesugen så är man"
No fucking sense at all! Men det kändes bättre efter att jag pratat med Siri för ett tag sedan. När jag klagade över att jag inte hann med att läsa all litteratur så sade hon att; ingen gör det! Ingen som pluggar på högskolan gör allt som ska göras. Förutom småbarnsmammorna förstås, de hinner av någon konstig anledning med allt!
Kändes på något sätt legetimt att inte plugga ihjäl sig då, på nåt sätt....

Annars då, jo tackar som frågar. Jag ska till Rättvik på lördag och håller på att längta ihjäl mig, äntligen människor som inte tycker att jag är konstig och flummig, det är ju trots allt de som gjort mig till den jag är. Så de har ingen rätt att klaga!

A bientôt!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Konstig och flummig? Vem tycker det? Ingen jag känner i alla fall...

;)

2009-03-26 @ 17:55:21
URL: http://oskariustankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0