She did the Idiotwalk!

Wow! Jag säger då det, klocklan är 11.09 och jag sitter i min röda, alldeles för varma, morgonrock!
Igårkväll var jag Liza (syster), Johanna (systers kompis), Malin och Oskar på S2 i Borlänge. GoodLoockingTrash, och Molotov Jive spelade. Det var så jäkla roligt! Jag kan nästan inte röra nacken idag för att jag är stel...

Jag kan ju inte dansa till popmusik utan de obligatoriska "nackrycken"... Det får jag sota för idag, det kan jag säga!

Men det var ju förjävligt att det bara var jag, Liza, Johanna, Malin och Oskar som dansade... Jag menar, på scen spelar två skitbra band som verkligen kickade ass! Jag har nog aldrig varit så taggad. Men alla andra står i en halvcirkel fem meter från scenen, med armarna i kors!
Folk måste ha trott att jag var full eftersom jag sprang in på dansgolvet det första jag gjorde när vi kom dit, och jag gick väl därifrån tre gånger typ... De skulle bara veta, I was driving! Sober as a... Ja, vet inte hur högt man kan nå när det kommer till nykterhet...

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0