Fräsch som en bajamaja!

Jag känner mig som en komposthög, en komposthög som legat i solen och jäst i flera dagar.
Uppsvälld, ofräsch och säkert så stinker jag också! Tänk om man kunde vänta med att få mens tills man planerade att få barn. Vad skönt det skulle vara!

Nu går man omkring här och okynnesblöder en vecka i månaden. Men jag som redan har dåliga blodvärden visst kan jag slänga bort lite järn! Herregud... Klart jag kan!

Så nu sitter jag hör öm, uppsvälld och trött (tror faktiskt jag har lite feber fortfarande) och äter pasta med riven parmesanost... That's GI for you!

Ha't bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja ibland suger det helt enkelt att vara tjej/kvinna :P

2009-05-15 @ 18:13:12
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Mia (Bad_Kidney)

Samma här! Mens är f*n pest! Inte nog med att man ska få sån mensvärk så man viker sig dubbelt och ligger i fosterställning på golvet (iaf jag), man måste slänga ut pengar på bindor/tamponger, (värktabletter) också. Plus allt annat som hör mensen till. Blääää för denna vecka!



Du, om du har dåliga blodvärden, så kan jag rekommendera en grej som heter Blutsaft.

Den finns på hälsokostaffärer och i vanliga matbutiker bland hälsoprylarna. Jätte bra och effektivt är det!

2009-05-15 @ 19:19:40
Postat av: Evy

Håller med! Varför kan vi tjejer inte bara få slippa mensen?? Skulle vara så himla skönt! Ha det bra! kram kram

2009-05-17 @ 12:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0