Ibland är jag omedveten om de smarta drag jag gör.

Hej jag heter Elin och jag har KICK ASS bra underlag till min fältstudie. Detta med genusfrågor i skolan är något jag länge varit intresserad av, och nu har jag hittat en observation jag gjorde förra våren som är perfekt att använda i min fältstudie, gud välsigne herrn och alla barnen!

Man kan beskriva det som slappt, jag väljer att använda ordet bekvämt!

Det är ju fortfarande Jag som gjort studien...Såatteee.

Imorgon åker mor och far till småland. Så jag ska bo i Vika och hålla ställningarna tills det kommer tillbaka. Det vill säga: Ta hand om hunden. Fast jag ska faktiskt åka och köpa pellets också. Det ska bli skönt att vara här ute på landet, jag inbillar mig att jag får mer gjort här (märk att jag säger inbillar)

Kommentarer
Postat av: Joanna

inget litet avslöjande om vad den handlar om?? :P

2010-04-22 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0