Bara sådär allmänt

En hel vecka utan träning, det får inte bli någon vana. Inte för att jag saknat det, så farligt har det inte varit. Jag har bott i Vika hela helgen, medan mamma, pappa och Liza har varit i småland hos mormor och morfar.
Jag märker verkligen att jag är lantfjolla i grund och botten, nog för att det är smidigt och bekvämt att bo inne i stan - men nog är det på landet jag hör hemma.

Jag och Gordon har tagit långpromenader och funderat över livets stora frågor, han äter bajs, jag jagar honom. Som en tyst överenskommelse om ömsesidig respekt liksom. Idag hittade vi en ny stig mitt ute i skogen, jag drabbades av akut björnskräck, men det gick bra.

Imorgon måste jag bli färdig med min fältstudie, fast det är nog lugnt, jag har jobbat på ganska bra med den och tror att den kommer bli jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0