Vad jag bryr mig om nu, är att få ut dig ur skallen

Nu är jag äntligen färdig! Äntligen färdig med mina arbeten!
Det känns skönt att kunna fokusera på den nya kursen, Svenska språket 1. Första delkursen är text och tal. Jag ska få lära mig hur man talar inför grupp! YAY!

Hoppas bara att allt ordnat sig med min registrering, så att jag får ut pengar från CSN, för i skrivande stund har jag ca 300 kronor kvar på mitt konto. Jag har ju föstås sparade pengar, men lite av själva grejen med sparade pengar är väl att de ska förbli just sparade. Right?

Mamma och pappa kom hit med kalops, gud och hans heliga moder vad underbart det smakade! Jag har levt på kaffe i flera dagar känns det som, nu när jag suttit och pluggat.
På torsdag ska jag gå till en KBT-terapeut, ÄNTLIGEN!

Nu ska jag strax gå och knyta mig, fast jag tror nog jag tittar klart på Johan Falk-filmen först. Mest för att Joel Kinnaman är typ snyggast i Sverige!

Hmm, jag måste nog vara lite omogen och göra en "två-i-topp-lista" över snyggaste killarna just nu! (jag ändrar mig ofta)

1. Freddie prinze Jr.
2. Joel Kinnaman



   1.

   2.

Det är liksom de två som har gällt de... Hmm, två sista dagarna.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0