Magsår...

Åh, jag hatar att inte ha koll! Jag borde ha packat hela veckan, men har varit så himla trött när jag kommit hem från jobbet. Jag försöker resonera som jag alltid gör: Glömmer man så glömmer man, och det man glömmer får man klara sig utan! Det viktigaste är att de viktigaste är med - i mitt fall folkdräkten, finklänningen, digipassen och räkningarna som jag ska betala sen när jag kommer till småland. ja, och det självklara då, mobilen, plånboken och Ipoden!

jag är så ovan att resa så jag hetsar alltid upp mig när jag ska någonstans.

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag är precis likadan, men det brukar alltid bli bra i slutändan :)



ta hand om dej nu gumman o ha så kul:)



Hälsa Gotland från mej^^



puss

2010-07-24 @ 19:43:05
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0