gold

Herregud, jag ångar bort! Även om det blåser frisk luft idag - vilket det inte gjort på flera dagar - så kan jag inte lyfta en telefonlur utan att bli svettig. När det är så varmt, och jag som übersvetto blir trött och lite retlig, så jäklas gärna saker och ting lite extra. Jag skulle till exempel flytta in köksbordet till vardagsrummet eftersom jag ska ha en liten bjudning ikväll och eftersom mitt kök är tråkigt. Tror ni bordet fick plats ut genom dörren? Nej jag var tvungen att skruva av benen, tror ni jag hade en skiftnyckel att skruva av benen med? Nej, jag fick springa upp till grannen och låna en. Tack granne!

Men nu sitter jag här i alla fall, vid köksbordet i mitt vardagsrum - svettig som ett as.

Men kvällen kommer att bli jättemysig, med chokladfondue och rosévin!

Kommentarer
Postat av: Marit

Kvällen var verkligen jättemysig. Tusen tack!! Jätteroligt att träffa dig. (Du var snyggare i verkligheten ;) )



kram

2010-07-01 @ 16:38:23
URL: http://hokkusfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0