hour one

Varför är jag uppe nu?! Jag ska upp klockan 07.00 imorgon, idag (dagens I-landsproblem: måste man säga "idag" bara för att klockan är 01.00 på "morgonen" är det morgon då förresten?)...

Hur som helst så är det inte hälsosamt. Tell you what is hälsosamt though: Kikärtsgryta med sojakorv, jordnötssmör (japp faktiskt, men det måste vara osötat till exempel Kung Markattas jordnötssmör), krossade tomater, röda linser, cayennepeppar, spiskummin, kanel, paprikapulver, grönsaksbuljong (glutamatfri förstås).
Till det åt jag Quinoa, Yummylicious!

Nu ska jag gå och borsta tänderna. Sen ska jag sova!

Åh, förresten! Jag och Kim har gjort världens bästa deal: Jag ska springa runt Tisken med honom, han ska gå på ett BodyCombatpass med mig. It's gonna be fab!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0