Oh I miss you so much, so much, so much, so much.

Jag är så laddad inför Uppsalaresan imorgon, det ska bli så himla roligt! Ibland är det så skönt att komma bort och rumla runt på andra gator, i en annan stad.
Jag har fräschat upp mig lite nu ikväll med en ansiktsmask. Jag vet inte om jag nämnt den förut, men den är kanonbra! här kommer receptet:
1-2 msk havregryn
0.5 tsk olivolja
1 tsk krossade linfrön (hela går säkert också bra)
2-4msk vatten (beror på mängden havregryn)

Ja, det är en vanlig hederlig havregrynsgröt ni ska göra. Blanda det i en tallrik och koka gröten i mikron, låt det sedan svalna till en mysig temperatur (fingervarmt är väl bäst, men jag brukar ha det liiite varmare för jag tycker det är skönt!)


Sen är det bara att kleta på och låta det verka i 10-15 minuter.
Jag skulle kunna ha ett långt utlägg om varför man ska ha havregrynsgröt i ansiktet. Men jag orkar inte det just nu. Det är bra för huden. Punkt.




... Det ser vidrigt ut - men det fungerar jättebra.

SNART FÅR JAG SE BILLIIIIE!!



I miss you grandpa... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0