Simple as this

En riktig söndag har det varit, jag vaknade av att min kropp ursinnigt klagade över att jag druckit alkohol igår kväll. Jag gick med hängande huvud ut i köket och drack lite vatten.
Sedan lagaade jag en kick-ass tomatsoppa med pinsamt mycket färsk basilika, Creme fraiche och annat gott.
Jag försökte plugga men jag somnade hela tiden, så det gav jag upp. Jag menar, vad ska man göra? Man kan inte tvinga sig själv att vara vaken.

Sen åkte jag till Hedemora på sista foxtrot-kursen. Jag var inte på humör idag. Foxtrot är en väldigt närgången dans och jag brukar inte ha några problem med det, tvärtom så brukar jag bli fylld av massa "må bra-hormoner", men ikväll så var det inte lika trevligt. Jag tyckte det var obehagligt att gå och krama massa främmande karlar.
Men det kan beror på att jag varit väldigt fundersam och låg hela dagen. De sista veckorna i skolan är alltid hektiska och mitt i allt det här så försöker jag fortfarande få rätsida på mitt känsloliv - vilket inte går speciellt bra just nu. Ibland tar hopplöshetskänslorna över och då tappar jag fotfästet, även om jag vet att det bara är just de känslorna som är mitt problem.

Nog om det. Igår fyllde Kim år och det firades med pompa och ståt; höjdpunkten var när Sabina och Louise (från Uppsala) kom och överraskade oss! Helt sjukt underbart. Senare gick vi till "Åh", fast jag var inte där så länge, vet inte riktigt varför men jag och Cattis gick i alla fall därifrån. När vi kom ut så kom det två männ och frågade vart man skulle gå om man ville dricka god öl. Vi föreslog "The bishops arms", då tyckte de att vi skulle följa med så att de fick bjuda på något att dricka. Det gjorde vi, sen gick Cattis till bussen och sen när krogen stängde så gick jag hem.

Simple as that.


Kommentarer
Postat av: Cattis

hehe kolla mitt senaste blogginlägg:P se vad du fått mej till Elin :p

2010-05-13 @ 19:35:00
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0