Julbestyr i "wannahaveVille"

Det här är sjukt! Jag måste ta och get a grip. Okej, jag ska jobba åtta dagar på rad (med andra ord ÄNDA FRAM TILL JULAFTON)... Men so what? People have done it before. Ärligt talat så börjar jag bli trött på att höra mina egna martyrföredrag.

Vad hände?! Jag som började i tid med julklapparna i år. Nu måste jag hitta något till mamma och Malin. Ganska centrala personer i mitt liv. Så det är viktigt att det blir bra!

Shit vilka I-landsproblem jag har. Jag skäms... Jag sitter här och skäms!

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen...Och skämmas!
Kanske inte ens förtjänar varmvatten....

Jag har ont i halsen igen. På RIKTIGT!

Här ska ni få se någon som kunde ha varit jag för hmmm, ca fem år sedan!

 

Kram! / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0