Poop-stories

Holy fuck tummy tuck!.... Våran dator är inne i en väldigt jobbig period just nu. Den är grisaktigt seg! Jag vet inte om jag ska visa lite medlidande och förstående, eller om jag ska hata den. Tänk om datorer kunde prata;
"Snälla Elin, idag är jag lite seg i hårddisken!... Så jag kanske tar lite tid på mig."
Då skulle jag kunna FÖRSTÅ, men nej då! Den ska spela svår och tvär. Jag hatar den egenskapen. Hos människor med!
Sådana som man frågar;  "Men vad är det med dig? Är du sur?". Och till svar får man:
"Jag är inte sur!!"

For gods sake! Cheer up!

Idag fick jag mina skivor, de jag har skickat efter från cdon.com. Det är lite beroendeframkallande det där. Att beställa, sedan få gå och vänta några dagar och LÄNGTA! Sedan får man dem, sedan lyssnar man på dem... Och sedan ställer man dem i hyllan och beställer nya! 

... Allvarligt, det är jättekul! Prova...(inte)...

Jag är lite sur på min hund Elmo


Han har börjat bajsa inomhus i ren protest när han inte får någon uppmärksamhet.
Okej, det kanske inte låter som någon katastrof, och det kanske det inte vore. Om det nu inte var så att han bara gör det när vi är någon annastans än HEMMA. Alltså när vi är och hälsar på hos någon!
"Hi, nice to meet you! Mind if i crap on your floor?!"

Fast, hmmm. Jag kanske borde lära mig av honom. Om jag inte får någon uppmärksamhet så "Whopps! Ni var så upptagna med att prata så jag råkade bajsa på ditt golv... Oj, så tokigt!"

Nä... Gud vad folk skulle hata mig!

Nu ska jag göra något annat!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0