Å så blev det sådär sent igen...

Jobbig dag... Inte för att skolan har varit jobbig, eller det varma, trevliga vädret... men dessa två komponenter ihop visade sig vara riktigt jobbigt! Idag har vi haft "upplevelsedag", vi skulle gestalta olika bilder poser och föremål genom att rita av det, beskrivad det med ord och beskriva det med matematiskt språk. Kul kan tyckas, ja om man heter Elin Jernberg och är en riktig kreativitetsnörd så... men inte ens JAG tyckte det var roligt! Hur kan man göra ett så roligt ämne sååå tråkigt?!

Men det berodde mycket på att det var stekhett inne i salen vi satt i, och luften fick man minsann spara på. Jag försökte vara lite snäll och kyla ner Oskar med lite vatten. Men det var tydligen inte så populärt... Han skvätte tillbaka.

Jag ser fram emot sista april... Det kommer bli helt stört!


Här är dagens låt, jag vill hävda att orginalet med Dire straits är bättre.. Men just nu så är det The killers som gäller. Detta är världens bästa "alla hjärtans dag-låt"!


Dagens låt: Romeo and Juliet - The killers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0