and yet another day.

Jag är så sanslöst trött, höll på att somna på bussen på väg hem idag. Så nu har jag legat här i soffan hela kvällen och jag har inga planer på att flytta på mig. Jo förrsten, om en halvtimme ska jag gå in och lägga mig i mammas och pappas rum och titta på "Det okända" med Papi. 

Dagen har varit mysig med ett kanonseminarium som kronan på verket! Förövrigt har jag mest tyckt synd om (skrattat åt) Oskar idag... Stackarn har inte haft det lätt. Michaela lurade honom så hårt! All respekt till henne!... 

Bye


Kommentarer
Postat av: Saija

Nu finns du med som gris i min blogg! :)



Tack för idag, du har inte glömt att du jobbar för mig nästa helg va?



Kramiz

2009-05-02 @ 18:44:41
URL: http://www.saijamerio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0