Partt och dagen efter...

GRYMT rolig kväll igår... Det är tur att man har tillgång till underbara  människor när man är partysugen. Kvällen började med middag hemma hos Karin (som dock inte åt), Oskar gjorde värsta gourmetmåltiden. Jag kunde, tyvärr, inte hjälpa till med maten eftersom jag hade fullt upp med att sminka mig och klistra på lösögonfransar, som by the way var ganska skitkrångligt! men gott blev det...

Sedan åkte vi hem till Johan och Niklas, and that's where the madness begun! Vi tittade på en film som jag, Mia och Liza (syster) spelade in när vi var små, jag var väl dryt 12 år Mia var väl 13 och Liza måste nog ha varit 11 år.. Helt sjukt vad vi hittade på galna grejer, repotage, talkshows och naturprogram... Sen åkte vi ner till Etage, Jag har inte haft så kul på länge! Jag såg "sjalen" där (jag vet inte vad han heter på riktigt!). Oskar lyckades övertala mig att gå fram till honom och säga att jag tycker han är snygg! Eller ja, jag var helt på det klara med att göra det om det inte varit för att när vi efter mycket letande och snubblande (alkohol + höga klackar = dåligt) hittade honom, så satt han med en annan tjej. Taskig Timing!...

Så vi sket i det...

Sen var det liksom dags att åka hem!

Idag har jag haft en "lagomdag" på "bo- och energimässa" på Lugnet... Mysigt!
Pappa och jag delar ju ett genuint intresse för ost, så vi gick tillfredställda därifrån!
Nu ska jag äta mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0