Wondering...

Saknar gör jag. Jag vill bara ringa och säga hur mycket... Hur gärna jag vill att du ska komma hit. Hur gärna jag vill krama dig... Men jag gör inte det, för jag är lite felkopplad i huvudet och skulle aldrig klara av att vara nära dig. Så jag ringer inte, jag skriver inte... Snälla, bara stå utanför min dörr!!!

Så nu sitter jag här och lyssnar på "Cecilia and the love" med "Molotov Jive". Jag fick skivan idag... Den är bästaste bästa just nu.

Jag var på den där grejen idag, den där grejen som ska fixa min felkoppling. Den som jag inte ville berätta om. Jag har inte börjat omkopplingen än, men jag ska dit igen nästa vecka...

Det är en grej jag inte fattar. Idag när jag skulle koppla in min Ipod i min bärbara dator för första gången, så kom inte den där rutan upp, Itunes.. Hur fan får jag fram den, jag har för mig att den kom fram automatiskt första gången jag kopplade in den i den stationära. Någon som har svar på den frågan? Den som berättar svaret får en piggelin!

Ha! Om man pressar ner nästippen mot överläppen så känns det som någon annans nästipp!... Bra för mig, jag kan behöva någon annans nästipp ibland.

Dagens låt: Cecilia and the love - Molotov Jive

Puss och kram...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ja du, det kan vara för att du inte installerat iTunes? Eller vad vet jag :P

2009-04-28 @ 23:09:40
URL: http://aherostale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0