på elinfronten, intet nytt...

"Jag tror inte jag kan hjälpa dig med det här"... Så sade hon. Hon på kvinnokliniken.
Just då kändes allt hopplöst, just då ville jag gråta, fast innombords grät jag redan hejdlöst...

Men jag fick ett nummer som hon tyckte jag skulle ringa, så jag ska prova det. Jag försökte så fort jag kom ut från lassarettet. En maskinröst sade att nummret var ur funktion och att jag skulle försöka senare... Jag ville säga åt honom att JAG var på väg ur funktion och att senare inte kändes som ett alternativ. Just my luck!

Rackarns! Jaja, men jag får ta nya tag...

Jag träffade i alla fall Anki på lasarettet. Då blev jag glad! Det var precis vad jag behövde, att träffa någon som bara sprudlar av energi och lyser av glädje. Nu ska jag ta och sätta mig i soffan med en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Cattiz

men va fan!! kan dem bara göra så där? "jag tror inte jag kan hjälpa dej med det här"? och sen bara ge dej ett nr som inte är i bruk typ? ahh detta är dagens jävla samhälla! fan jag blir arg!! rikigt jävla arg!!



tycker fan synd om dej!



du o jag borde åka på healing till torvald i borlänge!

han är gratis om man säger så, är bara att ta sej dit som är kruxet!



men kan du fixa bil så kan vi åka :)



han kan lindra och hjälpa lite, tro mej!



hör av dej!



KRAM

2009-12-08 @ 21:29:38
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men så kan de väl inte göra....???

Ring tillbaka och kräv att få träffa nån annan som KAN hjälpa dig! Eller kan hänvisa dig vidare till ett nummer som fungerar.

Kramar!

2009-12-09 @ 08:30:28
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0