hejhejdå

Okej, det blir ett snabbt inlägg det här. Jag står nämligen på knä och skriver, och det gör väldigt ont eftersom jag har randiga strumpbyxor på mig som just nu jobbar in ett randrigt mönster på mina knän. Men hey, ni vet säkert hur det känns! Varför jag står på knä? Jo för att jag inte orkar ta med mig datorn in i mitt rum just nu... That's why!

Jag har haft en mysig dag idag, i den bemärkelsen att jag faktiskt har "cosyfied" my home! Städat och tvättat sofföverdrag and so on and so forth... Jaja, det här är i alla fall vad som spelats mest idag, bland annat när jag gjorde min ägiga kycklingsallad! (frågar ni mig så är branle double en klassiker!)...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fyfan Elin...hur kan du lyssna på FEL medeltidsband!

2009-12-06 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0