The day before "D day"

Jag är helt slut... Som i trans gjorde jag mig en köttbullemacka och slängde mig i soffan. Som i trans gick jag och hämtade chpkladkakan som jag fick av min chef imorse. Som i trans åt jag upp de sista chipssmulorna jag hade sparat och som i trans lade jag in en snus och lutade mig tillbaka...
Ja vänner, det är i trans och av ren självdiciplin som jag sitter här och författar ett litet inlägg som jag hoppas ska få er att känna att den tid det tar er att läsa det inte ska vara helt bortkastad.

Jag har jobbat hela dagen idag. Var på jobbet klockan 08.00 imorse och åt julfrukost! Sedan jobbade jag från 19.15 till 19.30.
Det var snormycket folk som kom för att handla julklappar till sina djur. Det är så roligt att se människor se ner i golvet, rodnar och säga: "Eh, ja... Jag tänkte köpa en julklapp till hunden! Fånigt va?"
Om de bara visste vad vissa människor gör för sina djur...
Jag tycker det är gulligt!

Vi får väl se om jag hinner med något inlägg imorgon.
Annars önskar jag er en underbart GOD JUL!




Kommentarer
Postat av: Cattis

Men elin har du gjort dej blond i håret?:) ser så ut på bilden lixom:)



god jul!

2009-12-24 @ 02:52:16
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Saija

Näe Elin, du har inte bara jobbat i en kvart! :)

2009-12-24 @ 21:18:48
URL: http://saija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0