Vi snackar sex!...

Nej, jag har inte fått mailet där det står "VÄLKOMMEN ELIN! Du kom in!!" än... Jag får vänta.
Idag har jag i alla fall jobbat förmiddag. Funkade kanon, så himla skönt att jobba när jag känner att jag inte är fast. Allt flöt på och sen gick jag. Då var det dags att gå till tant-ögondoktor. Som minsann kunde berätta att mitt brytningsfel har blivit ÄNNU sämre! Det var nästan pinsamt att sitta där och säga:
"Öhh, näej du. Jag ser faktiskt inte vad det står där på översta raden..ehh.."
Sen köpte jag en present till Malin, som fyller år.
Sen köpte jag en present till min syssling Ida, som OCKSÅ fyller år...

Fan vad alla fyller år i Januari!... Vet ni vad det här betyder?
Jo, att folk parar sig som kaniner i April!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0