Mitt liv bland ruttnande kadaver

Nu har jag skaffat Skype också... Säga vad man vill, men utvecklingsfientlig är jag inte!

Däremot känner jag mig grymt fientlig till mitt jobb just nu. Idag fick jag göra ren frysen IGEN och kan ni tänka er, den luktade ruttnande kadaver den här gången också! Vilket den faktiskt inehöll.
Det är inte det att jag inte vill göra det, herregud, det är ett jobb som ska göras precis som alla andra, så det är inte uppgiften i sig jag ogillar. Men det känns jobbigt att det är lättare att delegera ut "skitjobb" (jamen, vad fan ska man kalla det då? Är det någon som tycker att det verkar speciellt givande så kan ni ju ta och säga det!) till vissa i personalen än till andra. Ungefär som " Fan,det här behöver göras. Jobbigt! Äh, jag ber Elin göra det, för hon säger ingenting."

Men imorrn ska jag göra något roligt! Jag ska på en fotosession. Så jag ska upp tidigt för att duscha, göra en avancerad sminkning, hitta kläder och ta mig in till stan för att träffa Chris the photographer!.. Det ni.

Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0