Aggro

SÅ! Nu har jag skrivit kommentarer till två texter, precis som man skulle göra... Jag känner mig argumentativ idag, nästan lite aggressiv! När jag läste kommentarerna jag lämnat så ser jag att jag har flippat ur över helt fel saker. Michaela länkade en artikel om Idrott i skolan och den ökande barnfetman. Jag skrev ett helt inlägg om vikten av en bra kost, och hur dålig skolmaten är med allt halvfabrikat som signalerar till barnen att dettta är en hälsosam kost. Trots glutamat och sextioåttatusenmiljarder E-ämnen!

Ja ni hör ju, jag går igång bara av att skriva om det!
detta kommer bli ett intressant seminarium!

Nu ska jag gå och värma min mat, Jag börjar om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0