Hjälp! Min hjärna gör revolution!

Herregud, hjärnan blockeras av konstiga tankar... Vad håller jag på med?
På sista tiden har jag tillexempel börjat gå omkring och hittat på namn till icke-existerande punkband... Så fort jag ser något roligt så poppar namnen upp i huvudet...

Här är några exempel på hur sjukt det kan bli:
Svettot fryser
Dvärgen cyklar
Fläsket steker... Det tar aldrig slut!!!

HJÄLP!

Ja, sen ska ju Malin vara så himla rolig och lära Alvin (min gudson) en massa djäfulskap!
Hon har ju lärt den lilla rackarungen att flörta med ögonen. Så varenda gång hon frågar "Hur gör tant Elin på krogen?" Så blinkar han. Med BÅDA ögonen.. Så gör INTE tant Elin!
Det roliga är att varenda gång hon frågar "Hur gör Oskar på krogen?" så börjar han dansa! HAHAHA...

Jaa, de små liven, de små liven...

Puss

Kommentarer
Postat av: Simon

Alltså Svettot fryser! kan inte sluta garva.. jag lovar att om jag nu (gud förbjude) skulle börja spela i ett punkband så lovar jag dig att vi ska heta svettot fryser!

2009-05-09 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0