Jag blir så lack så jag ruggar!

Sååå trött. Så himla trött i kroppen att jag inte ens vill gå och lägga mig, för att jag vet hur tungt det kommer vara att gå upp i morgon bitti...

Imorgon ja, imorgon mina kära läsare, så ska jag åka till min praktik och stå där och skämmas för att jag, ännu en gång, kommer dit helt oförberedd. Det står i mitt studieunderlag vad jag ska göra.

MEN JAG FATTAR JU INTE VAD DET STÅR!
För det första, vad står "bams" för?! Kan någon berätta det för mig?!  Vavava?!
"Jahadu, Elin. Vad ska du göra här idag då?"
"Bams... Jag ska göra bams"
"Vad gör du Elin?"
"Jag bamsar!"

Jag menar, come on! Sitter våra studieplanerare och namedroppar hejvilt så att de ska vara säkra på att vi verkligen FÅR magsår... "bams" jamen, gudars skymmning och änkors klagan!

Jag är så trött. Ful i håret är jag också...

(förresten, rubriken är ett citat från Aladin)

Goodfuckingbye!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Nu jävlar tar du och blir lite glad!! Tänk på mig, det brukar funka!!

2009-05-17 @ 23:48:44
URL: http://aherostale.blogg.se/
Postat av: bina

"Jag blir så lack så jag ruggar!" HAHAHHA!

Det kan ha vart så att Oskar hade behövt lite assistans i lördags natt, men förhoppningsvis så blir det fler gånger ;D

2009-05-18 @ 07:40:08
URL: http://bbina.blogg.se/
Postat av: Saija

Det oooordnar sig gumman! :)

Ha nu en bra dag!



KRAM!

2009-05-18 @ 08:18:04
URL: http://www.saijamerio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0