Only blank sheets!...

Jag blir så arg! Varför, varför kan jag bara inte inse vad felet är?! Varför hittar jag det inte... Det känns orättvist.
Som att min hjärna och min kropp redan har bestämt sig för att det inte ska fungera, samtidigt som att de försöker säga mig något. Som att jag inte har någonting att säga till om. När får JAG bestämma?

Men å andra sidan, vad är det för jävla problem jag har då? Det är ju fullkommligt banalt!... Inte ens under hypnos kan jag hitta något, inte ens en ledtråd, som visar vart problemet ligger!

Helvetes-jävla-skitjag! men vad är jag då? Är jag ett jag utan det här fucking problemet?!.....

GAAAH! JAG HATAR DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej alla Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



Det är bara EN dagar kvar tills en vinnare dras så passa på.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



SISTA CHANSEN NU! Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-07 @ 14:30:41
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0