Racoon

Ja, här sitter jag och ser ut som ett galmmalt pundarluder. Jag var och rodde idag, när vi rott ett tag så möttes vi av en riktig tok-storm... Det blåste och regnade utav bara satan! När det hela var över så märker jag (på grund av andras reaktioner av min blotta åsyn) att jag såg otroligt skrattretande ut. Jag var ju och klippte mig igår och färgade lite av håret rosa. Well, jag kan väl sammanfatta det så att hon INTE sköljde ur färgen riktigt.. Jag var rosarandig i hela ansiktet. Tänk er den bilden och lägg då till min otroligt avancerade ögonsminkning som nu blev en "runt-omkring-ögonen-och-över-hela-kinderna-sminkning"... Otroligt skrattretande.

Som om detta inte var nog mina vänner, så försökte jag tänka till och vara smart mitt i allt detta, dålig idé! Ungefär såhär tänkte jag:

"Hmmm, min jacka är blöt. Oj, fickan där mobilen ligger är också blöt. Bäst jag tar ur mobilen och lägger den i fickan på vindbyxorna, för de är ju torra!"

Sagt och gjort...

Nu var det ju bara så här, att det var bottenlösa fickor på dessa byxor (jamen de är inte mina, så jag menar hur ska jag hålla koll på det?) Det var alltså inga RIKTIGA fickor. Detta resulterar i att mobilen glider ner genom byxbenet och ner under bottenplankorna på båten, där det finns vatten... Där den ligger tills vi kommit hem och han som sitter bakom mig frågar om det är MIN mobil som ligger där under, utan batterilock. Utan att överhuvudtaget titta på den så säger jag "Ja, SJÄLVKLART är det min!!" Jag menar, vems skulle det annars vara?! Herregud...

Nu sitter jag här. Som en rosarandig tvättbjörn, och lyssnar på Zlips. Funderar på att poppa popcorn!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur för dig att du är söt hur du än ser ut!! Puss o kram!!

2009-05-07 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0