FÖRLÅÅÅÅT!

Jag måste väl påbörja ÄVEN DETTA inlägg med att be så hemskt mycket om URSÄKT för att jag stavade fel på ordet "jämnställdhet" (bland annat) i ett av mina föregående inlägg.VISSA (läs; Ludde, Sandra, Oskar mfl.) har tydligen lite svårt att släppa detta.. Så Förlåååt så himla mycket, allt är mitt fel! Lågkonjunkturen, överbefolkningen (!), den globala uppvärmingen, Britneys sammanbrott... Ja, herregud, det är väl lika bra att jag börjar be om ursäkt i förebyggande syfte. För det står väl inte på förrän jag störtar ett plan eller orsakar ett vulkanutbrott! FÖRLÅT!

För övrigt sitter jag här i sängen och har precis avslutat en skrivsession som resulterat i min examensuppgift. Den är inte riiiktigt färdig än. Men Rom byggdes ju som bekant inte på en dag, och det byggdes då verkligen inte av en Marge Simpson på crack, vilket är precis den person jag identifierar mig med just nu. Förkyld och jävlig, jättehes i halsen! Not on crack, of course...

Men man ska ju vara glad för det lilla... Och ja, jag har ju skrivit en ganska bra text (nämen oj, nu började jag meningen med en konjunktion, aja baja Elin det här kommer du att få äta upp!)..

Nää, godnatt på er nu mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men söt då!! :) Du behöver inte alls be om ursäkt.. :) Å jag tycker faktiskt att du e rolig! jag lovar.. PUSS

2009-05-25 @ 23:54:29
URL: http://nnuenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0