Det var en kväll, då allt var lagom

Dagen avrundas med en smörgås och en kopp te (och ett Ballerinakex, men det talar vi inte högt om! Ja, jag sitter här vid köksbordet och filosoferar. Tittar på tv genom min grannes fönster, tror bestämt att han har tv4 fakta den jäveln!
Jag är inte van att bo såhär tätt inpå folk. Jag vet inte hur många gånger jag börjat klä av mig inne i mitt sovrum och sedan dykt ner bakom min säng, krypit runt på golvet och letat efter kläder, då jag insett att min granne i fönstret mitt emot sitter vid datorn, som är placerad så att han om han lyfter blicken lite, ser RAKT in i mitt sovrum. Jag lär mig aldrig!

Idag har jag haft seminarium, pinsamt. Varför? Jo, för att jag inte har läst allt... That's fucked up!

Men när vi satt där och diskuterade "Lilla sjöjungfrun" så vandrade mina tankar iväg (som så många gånger förr)..

Hmmm, Ariel ja, hon ville ju upp till människorna över ytan. Sebastian sjöng ju "Havet är djupt", för att få henne att vilja stanna kvar där i havet... Mmmm, men Ariel ville inte. Nä! Hon kanske kontrade med att sjunga "Under ytan" (den med Uno Svenningsson)...

Haha, fattar ni? Under yyyyytan, finns stooora och små!... Tihihi, ja jävlar jag är för rolig!

På Lördag är det Folkmusiknatta! Det kommer bli fatalt roligt, jag ska träffa så mycket kompisar som jag inte träffar så ofta! Fett med nice...!

Nä, nu har det blivit ett ballerinakex till, så nu är det nog banne mig dags att gå och sova. Kanske titta på Debatt först.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Gumman jag ÄLSKAR dina bloggar när du drar ett skämmt som får mej o min dåliga humor att hoppa av skutt :)



haha du e kul:)



love

2009-11-06 @ 00:28:00
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0