a matter of falling or flying...

Stoppåbelägg! Nuärenog!...
Jag orkar inte mer plugg nu, och VARFÖR prickar jag ALLTID in att jobba de helger då jag verkligen skulle behöva sitta hemma och plugga? Jag har inte behövt plugga särskillt många helger, och har heller inte gjort det, men du kan ge dig FAN på att de gånger jag står med på schemat så har vi tenta eller annan examination någon dag senare! På måndag har vi muntlig presentation av våran barnboksanalys, jag skulle ha berättat mer om den, om det var så att jag börjat jobba på den. Det har jag inte, och så var det med det.

Det är rent djäfvulskap!

Idag har jag inte varit utanför dörren på hela dagen, jag har inte ens tagit av mig nattskjortan (sjukt ålderdomligt namn på pjamas, men det ÄR faktiskt en av farfars gamna skjortor, så då måste den kvalificera till nattskjorta).
Jag har tygsmak i arslet efter att ha suttit nersjunken i soffan HELA dagen och tittat på föreläsning, läst, läst och läst...

That's it! Det är vad jag har gjort, ja jag har ändrat facebookstatus någon gång i samband med att jag varit in på högskolans hemsida. Sen kilade jag ut i köket och rörde ihop en tomatsås som fick koka i 2 timmar medan jag fortsatte läsa.

Nu har jag fått en tid på kvinnokliniken. För 80 kronor i timmen skall en kurator lösa upp det trassel jag kallar mitt känsloliv. Jag vet inte hur det kommer att gå, för jag vet inte vart jag ska börja. Någonstans är jag väl rädd att hon ska säga "Men lilla gumman, du är 21 år! Du är så UNG! Snart kommer du hitta någon som känns rätt hela vägen!", det är jag mest rädd för...
Men det kommer hon säkert inte säga, för hon är proffessionell. Thank God for proffessional people!
I'm gonna let her stitch me up...





God natt!

Kommentarer
Postat av: Cattis

gumman, jag håller tummarna för dej nu!! du ska se att det kommer gå jätte bra, det är jag säkert på!



skönt att du fått en tid!



take care! ta hand om dej!



kraaaam

2009-11-27 @ 02:57:38
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0