fredagsdekadens

Idag har jag nog kvalificerat mig till finalen för "Sveriges mest tragiska medelsvensson-I-landsinvånare"...

- Ja du, det här är alltså finalen i tävlingen "Sveriges mest tragiska medelsvensson-I-landsinvånare". Hur ser startfältet ut ikväll?
-
Jadu, vi har faktiskt bara en tävlande! Elin Jernberg gick ut starkt genom att lägga sig i soffan och äta pizza och titta på Idol. Själv!

Men jag har faktiskt haft det jättemysigt. Lite halsbränna har jag, men det kan jag ta. Inga problem!

Jag har läst Bröderna Lejonhjärta idag också och jag står fast vid att det är en av de bästa böckerna som någonsin har skrivits. Inte för att jag någonsin hävdat det förut i bloggen och i och med det måste hävda att jag står fast vid det. Men.. Ändå.

Imorgon kanske jag ska jobba. Det får jag reda på senast 08.15. Alltså så måste jag gå upp typ 7 för att göra mig färdig för att jag kanske ska jobba! Men det kan vara värt det ändå. Jag har blivit alldeles för lat. Nej! Säg inte emot! Att ha svårt att ta sig upp kl nio på morgnarna är för i frid'n inte försvarbart...

Så, varför är jag fortfarande vaken?
Bra fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0