Men du vet nog inte hur mycket, egentligen...

Nä, osocial känner jag mig... Fast jag inte varit det! Igår var jag hemma hos Elin och Tobias och åt god mat och tittade på TV, allmänt mysläge liksom!

Elin och Tobias har fått det så fint i sitt hus nu. Jag önskar att jag var sådär driftig. Elin har tapetserat väggarna i ubyggnaden själv och fixat till alla fönster, SJÄLV! Jag vill också vara sådär händig.

Själv rensade jag ett avlopp idag på jobbet och kände mig hur stolt som helst, bara för att jag fick stå där och svänga med skiftnyckeln och säga: "Joodåsörru, nämen jag har fixat det där, inga problem. Lite skit i rören bara. Tog ba skiftnyckeln och vred till och spola bort skiten...jooodåsåatteee!"

Men det kanske är bra? Att var stolt över de små saker man lyckas åstadkomma...
SATAN vad bitter jag är över att jag inte fick bugga i torsdags, och ÄNNU värre, att jag inte får bugga idag!
Jag är så danssugen att jag snart utgör en allmännfara!
Men imorgon får jag bugga, äntligen!

Oh! Diktutställningen i onsdags gick smashi'n! Helt underbart var det!

Gah, det skaver i mitt öga...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0