Nä, då får ni grina!

Men vad i alla glödstekta golfbollars satfläsk!... Nu hade jag ju skrivit värsta bra inlägget här, så råkade jag trycka på någon knapp så att allt blev stort! "Fine!" tänkte jag, jag trycker på bakåt-knappen...

Ja jag vet att man inte ska göra det!... Nu...

Så, nu är det borta, och ni får inte höra ett prov på min och Oskars jätteroliga dialog som utspelades tidigare i afton. Ni får heller inte veta vilken kvinnlig skådespelare jag satt och dregglade över samt vilken film hon var med i. Ni får inte veta att jag har jobbat idag och att det var väldigt trevligt....

Ni får sitta där, olyckligt ovetandes. Jag ska sova nu i alla fall...

God natt!


Okej'rå! Här är hon, och hon är SJUKT het!...


Kommentarer
Postat av: Cattis

OMG håller med!!hon e sjukt het denna donnan:)



KRAM

2009-11-09 @ 01:54:04
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0