Och det underbara kunde inte beskrivas! Del två...

Nu är jag sådär lyrisk igen! Men kan man bli annat när man går på kick-ass-spelningar hela tiden? Näe!
Ikväll var det Francis som stod för min musikaliska näring, jag och Ludde satt trollbundna från den första hesa tonen. Husbandet Harmageddon var också SKITBRA! Mannen (som jag gärna skulle vilja kalla gubbe, men det är väl ofint) lät precis som Tom Waits, och det är ju aldrig fel!...
För er som tänker "Hmmm, undra var hon har varit och sett detta, det låter ju som något man skulle vilja hålla koll på!", så kan jag säga att det var på IOGT-NTOs lokal på "Gamla Elverket" i Falun. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer idag. Huvudet ner, fötterna upp, som vanligt!

JO! Förfaan, jag och Ludde köpte varsin tröja! Fast texten står inte med, bara bilden och loggan, loggan är i och för sig inte med på bilden men, anyway...   

by petra
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0