review of life

Åh, vilken kväll! Helt underbart bra var det! Jag talar naturligtvis om Folmusiknatta som var igår på Folkets hus i Falun. Döm om min förvåning när min syster (som, vad jag vet, inte direkt går igång på folkmusik!) frågade om jag skulle dit och om hon fick hänga på! Jag fick nästan en sådan där stolthetstår i ögat, "Ja Liza, det får du verkligen!"....

Så vi kryssade omkring där inne, bland fioler och nyckelharpor, och bara njöt av stämningen! Jag insåg hur många musiker-vänner jag har! det var nog typ fem band där jag kände någon, i och för sig så var några med i fler än ett band, men anyway...

Idag är det ju dags för bugg igen. Såklart. ROCK'N'ROLL!

M-hm, ja det var väl det...

Jag mår lite bättre nu, det går lite längre mellan gångerna då jag känner att jag bara vill sätta mig i ett hörn och försvinna. Det känns positivt! Det kommer att bli bra det här

Nä, nu MÅSTE jag sätta mig och beställa kurslitteratur! Menjagvillinte!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en fin kväll och natt och morgon och förmiddag! Massa kram

Maria

2009-11-10 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0