Och det underbara kunde inte beskrivas!

Alltså, jag är helt lyrisk! Jag har varit på Arenan och tittat på "Hökartorget", "Le C. et C" och FRAMFÖRALLT. Jag har sett STIKO PER LARSSON!

Stiko Per Larsson är en sådan där artist som man önskar att alla fick se live.
Stiko Per Larsson är en sådan artiskt som gör att man lägger huvudet på sned och tycker synd om sina vänner när de säger att de inte hört hans musik.
Stiko Per Larsson är en sådan artist som gör att jag vill vara ledsen jämt, så att jag får lyssna på hans musik, gråta en skvätt och sedan konstatera att han nog är min bästa vän, även om han inte vet om det.
Stiko Per Larsson är en sådan artist som man vill filma live, bara för att man ska kunna njuta av honom i efterhand, men som man ändå inte KAN filma för man är helt trollbunden och inte orkar leta reda på mobiltelefonen och i och med det riskera att missa något.
Stiko Per Larsson är en sådan artist som gör en dalkulla som mig ÄNNU mer lokalpatriotisk.
Stiko Per Larsson är en sådan artist som ger en ångest när man ska spotifylänka hans musik till någon kompis som inte hört honom, eftersom man inte kan bestämma sig för vilken låt man ska välja, eftersom alla är bästast!
Stiko Per Larsson bäst och jag hoppas att han aldrig dör, inte förrän jag dör!


Ja det var en trevlig kväll. De andra två banden var också GRYMT bra. Jag kunde inte stå still, så jag stod inte still. Jag dansade och fick fruktansvärt äckel-ont i ryggen... Men det var LÄTT värt det!

Detta är en gåva, från mig till dig. Jag gör dig en tjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0