Men om jag blundar så är det sant.

Höst, färger, kyla, stickad halsduk och vinterkappa! And I love it, and it loves me!
Oskar har ju lämnat mig ensam i lägenheten nu, den jäveln. Men jag är ju inte den som lägger mig på soffan och totalt ger upp. Nej, jag pluggar, äter nyttigt och städar heeela tiden!

Nu ljög jag. Nu ljög jag verkligen...

Men nu ska jag ställa mig och diska och lyssna på musik, jag ska faktiskt göra en ny spotifaj-lista bara för det!
En riktig nostalgisk lista ska jag göra, ja det ska jag...

http://open.spotify.com/user/fikigo/playlist/4tWpqqHbYNiMSixSxjlb9m

Kom igen, skratta åt mig nu då!

Kommentarer
Postat av: Oskar

HAHAHA!! HAHA! HA... Hmm... Ja du..



Kommer hem i helgen så jag får röra om lite i lägenheten igen :D Det måste vara så tyst och tråkigt, ingen som med väldigt besvärad min tar hand om disken, ingen som flyter ut över soffan och soffbordet när man kollar på TV, ingen som får halva duschen över sig när man bättrar på hygienen... Fan jag saknar mig själv :P

STÅ UT ELIN STÅ UT!!

2009-10-06 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0