Som en drogad virvelvind

Jaha, här försöker man hoppa på utvecklingståget och lägga ut ett videoinlägg. Så ba går det inte!
Äh, det går säkert om jag bara lägger manken till.

Idag har jag inte städat. Men jag har däremot pluggat en hel del. Jag gick och satte mig på Waynes Coffee med en JÄÄÄÄTTESTOR kopp kaffe och en jääätteliten biscotti! Sedan satt jag där och läste Tegnér, Stagnelius och Snoilsky (fråga inte hur man uttalar det där sista. Jag tror att det uttalas "sno-ilsky", kan ju kanske uttalas "snoil-sky" också, men jag tror på det första)...

Förövrigt har jag köpt en födelsedagspresent åt Elin idag! Jag irrade runt och letade hur länge som helst. Problemet var inte att jag inte hittade något som passar henne, problemet är att jag hittade så himla mycket som passar henne! Vilket gör att jag går och jämför priser och sådant... Men äh, jag blev grymt nöjd med mitt slutgiltiga val, hoppas Elin blir det också!

Träffade även min svenskalärare från gymnasiet på stan... Himla kul att se henne!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0