Trasiga dagar går inte att recycla!

SATAN vilket dåligt humör jag har varit på idag! Inte arg eller något. Men bara sur, och ledsen rent utav. Längesedan jag var såhär låg. Beror mest på att vi har fått lov att lämna bort Elmo för att han inte kan bo hos oss längre. Det svider, verkligen. Jag har ju blivit fäst vid den lille krabaten.

Sen blir det ju INTE bättre när man står ute i regnet och iskylan och väntar på en buss som inte kommer, en buss som inte kommer för att den inte ens GÅR FÖRBI mitt hus. Eller ja, mammas och pappas hus. Då blir jag bara arg! Sade till och med ett könsord, så då förstår ni allvaret.

Men nu är jag glad!

Nu har jag suttit här i soffan hela kvällen, tittat på idol och så'rå.
Nu ska jag gå och sova.

Världens sötaste låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0