Hemma!

NU ÄR JAG HEMMAAAA! Klart ni har saknat mig. Jag har haft bästa veckan på hela året. Dagarna har varit fulla med marknadshäng, fika på mysiga caféer och Jauvet-teater (SISTA ÅRET! så sorgligt att de ska lägga av). Kvällarna kontrade med en ständig ström av vin och Wisby Kloster-öl i trevliga människors sällskap och ackompanjerat av mäktiga slagverk och skrikande säckpipor. 

Jag hann med att göra nästan allt jag ville göra. Jag, Karin, Gustav och Maria (mina tre själar) delade sovsal med en underbar kör som heter Patriarkus och ett lika angenämt band som heter Kalabalik.
Det går nog inte riktigt att förklara hur underbart jag haft det. Det måste upplevas.


Kommentarer
Postat av: Cattis

härligt gumman att du haft det så bra, gläder mig att höra, du är så värd det:)

2010-08-15 @ 13:28:06
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0